ANUNT
9 martie 2020 de
Primaria Mogoș
Concurs de recrutare pentru ocuparea functiei contractuale de executie, vacanta de bibliotecar – treapta I
Primăria Comunei Mogos, cu sediul in loc. Mogos ,
sat Mogos,nr. 3A, județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată
a funcţiei contractuale de execuţie,
vacante, de bibliotecar – treapta I, conform HG nr. 286/23.03.2011
Concursul se va organiza la sediul primariei comunei Mogos, conform
calendarului următor:
- 23
martie 2020, ora 16:00: data
limită pentru depunerea dosarelor;
- In maxim 2 zile lucratoare de la data expirarii
termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs va selecta dosarele de
concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare la concurs
- 31 martie 2020, ora 11:00: proba scrisă;
- Interviul se sustine in
termen de maximum 4 zile lucratoare de
la data sustinerii probei scrise;
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau
temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții
generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea
Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările
ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea
participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor necesare
exercitării funcției contractuale de minimum 5 ani ;
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind
stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar
vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în
grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din
sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs
candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele
documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată
conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document
care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul
studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și
copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale
postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care
atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în
copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria
răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția
pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de
sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile
sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține,
în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul
standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe
proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat
admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de
concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data
desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de
studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea
vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor
cu acestea.
BIBLIOGRAFIE
- LEGEA BIBLIOTECILOR Nr. 334/2002, republicata
- CATINCA AGACHE – BIBLIOTECONOMIE – VALORI
TRADITIONALE SI MODERNE
- LEGEA NR. 22 DIN 18/11/1969 privind angajarea
gestionarillor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu
gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor
publice
- , Partea a VI-a , TITLUL
III
din O.U.G Nr. 57/2019 privind Codul
administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare
ATRIBUŢII ŞI SARCINI prevazute in fisa
postului
- Atribuţii: acordă atentie deosebită
completării colectiilor
Bibliotecii cu lucrări din productia editorială curentă şi retrospectivă prin : achizitii,
donatii, transfer, abonamente , sponsorizări şi alte
surse ;
- prelucrează biblioteconomic colectiile bibliotecii şi le organizează pe destinatii . împrumut la domiciliu , respectiv , lucrări de referintă;
- organizează şi mentine actualitatea cataloagelor bibliotecii ;
- întocmeşte periodic evidenta globală şi individuală a publicatiilor, prin completarea Registrului de mişcare a fondului şi a Registrului inventar , întocmeşte statistica oficială anuală şi răspunde moral şi material de exactitatea datelor comunicate .
- realizează evidenta zilnică a cititorilor , cărtilor difuzate şi a altor activităti pe formulare tipizate ;
- elaborează bibliografii tematice sau liste bibliografice la cerere sau din oficiu pentru sprijinirea procesului de învătământ , cercetare şi productie ;
- confirmă operativ , Bibliotecii judetene LUCIAN BLAGA Alba , primirea noilor titluri de publicatii achizitionate , imediat după înregistrare ;
- propune casarea cărtilor, obiectelor de inventar şi materialelor din dotare şi întocmeşte borderourile de casare ;
- organizează activităti specifice de comunicare a colectiilor : expozitii, expuneri, dezbateri, simpozioane .
- ia măsuri pentru înregistrarea fondului de publicatii şi recuperarea valorică a lucrărilor distruse sau nerestituite de cititori ;
- foloseşte integral şi cu maximă eficientă timpul de lucru pentru realizarea sarcinilor şi lucrărilor privind biblioteca .
- cunoaşte şi respectă prevederile Legii nr. 334/2004 legea bibliotecii , republicată; precum şi Regulamentul de organizare şi functionare a bibliotecilor publice ;
- urmăreşte păstrarea în conditii corespunzătoare a obiectelor de inventar din dotare şi utilizarea cu responsabilitate a aparaturii existente în dotarea institutiei , sub sanctiunea de răspundere materială în cazul deteriorării acesteia ;
- respectă normele de protectie a muncii conform prevederilor Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, publicată în M.of. nr. 646 din 26 iulie 2006 şi H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă , publicată în M.of. nr. 882 din 30.10.2006 ;
- urmăreşte păstrarea curăteniei , prevenirea şi stingerea incendiilor în incinta institutiei şi la locul de muncă .
- prin conduită şi exemplu personal în timpul şi în afara serviciului , este loial institutiei în care lucrează , contribuind permanent la ridicarea prestigiului acesteia ;
2. Sarcini specifice postului: întocmeşte
programe anuale de activitate
care se aprobă de Consiliul local şi se vizează de Biblioteca judeteană LUCIAN
BLAGA Alba ;
- asigură servicii cu publicul în baza unui program de functionare ;
- răspunde de buna functionare a bibliotecii şi administrarea fondului de publicatii , de realizarea obiectivelor înscrise în fişa postului şi în programele de activitate ;
- participă la formele organizate în plan judetean şi national de perfectionare profesională şi de instruire .
Limitele de competenţă : reprezintă
biblioteca în limitele stabilite
prin fişa postului ;
- semnează şi după caz, ştampilează documentele oficiale întocmite în numele bibliotecii în relatiile cu cititorii şi alte institutii .
Delegarea de atribuţii : în maniera în care situatia o
impune, vor fi delegate şi alte
atributii conforme cu nivelul studiilor şi actele normative legale .
Sfera
relaţională:
Intern:
a).
Relaţii ierarhice:
– subordonat faţă de Biblioteca
judeteană LUCIAN BLAGA Alba
şi personalul de
conducere din aparatul
Primăriei comunei Mogoş .
b) Relaţii funcţionale: de colaborare cu alte institutii social culturale şi economice locale şi din alte localităti ; cu furnizori de cărti privind achizitia de publicatii ; cu serviciile de specialitate ale autoritătilor locale şi ale altor institutii culturale din judet , fundatii culturale , societăti, institutii de învătământ, etc.
- Relaţii de reprezentare : reprezintă biblioteca în relatiile oficiale profesionale cu institutii şi alte autorităti publice , cu Asociatia profesională a bibliotecarilor, cu alte organizatii .
- reprezintă biblioteca în relatiile cu cititorii şi alte persoane fizice sau juridice interesate în dezvoltarea serviciilor de lectură , studiu, informare, documentare , în dezvoltarea şi valorificarea colectiilor bibliotecii .
Informaţii suplimentare se pot obţine la Primăria
Comunei Mogos, sat Mogos, judeţul ,
Alba, telefon
0258/700 100, adresa emai primariamogos@yahoo.com
Primar,
Macavei Mircea Liviu
Comentarii